Acest site este de vanzare.
Contact: 0749 041 069
Logare
Utilizator:
Parolă:
Ai uitat parola?

Nu ai cont? Crează-ţi unul, durează numai câteva secunde! Click aici.

e-pets.ro
august 2017
LMMJVSD
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Cazare cu animale

Asociatia pentru protectia animalelor Robi

Sfatul specialistului » Dihori » Întrebare
Daniela, 28 august 2010
 
Am fost cu el la veterinar, la 3...2 au zis ca are otita medie si unul ca e doar racit. Arata tare rau ... ochii sunt injectati, bea apa foarte multa, ii dau cu portia acuma ca daca il las singur e in stare sa bea tot bidonasul si apoi vomita. De mancat linge din ligurita daca ma tin de capul lui, i-am facut pireu din bobite si carnita cu multa apa. Acuma ii prepar supa pentru dihori... Am primit si o solutie alba de pus in ureche, seara 2 picaturi la 2 zile ... si in fiecare dimineata mergem sa facem o injectie, antiinflamator + antibiotic. Sper sa isi revina ... fata de ieri arata tare rau...
 
 
Roxana Neagu, 28 august 2010
 
Iubita mea, cred ca tot ce ti-au dat tratament doctorii astia este complet pe langa. Daca are limfom (adica sistemul lui imunitar este la pamant) si ii faci antiinflamator, il omori. Iar, daca nu poate sa manance, trebuie perfuzat de urgenta! Animalul asta se deshidrateaza si moare! Au facut si eu o biochimie, o leucograma? Iti trebuie neaparat analize de sange sa vezi cum sta treaba. Da-mi te rog numarul tau de telefon sa te sun. Dihorul tau este intr-o stare foarte proasta si inceteaza antiinflamatoarele.