Biovet Serv - Cabinet Veterinar


Logare
Utilizator:
Parolă:
Aţi uitat parola?

Nu aveţi cont ? Creaţi unul, durează numai câteva secunde! Click aici.

e-pets.ro
februarie 2012
LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    

Revista Calul meu

DogMaster - Dresaj canin

Terarii pentru reptile, acvarii, decoruri de stanci artificiale cu cascada

dihori.ro

crescatorie-papagali.com

Asociatia pentru protectia animalelor Robi

Profilul psihologic al oamenilor care nu suporta cainii sau alte animale

Utilizator de nivel “Bronz” econinja (19 iunie 2010)

animale de companie  proprietari de animale  Romania 

Intrucat numarul atacurilor verbale sau fizice impotriva cainilor sau oamenilor cu caini s-au inmultit in Cluj-Napoca, am hotarat sa scriu acest articol, dupa studii de ani de zile in acest domeniu, observand modul de gandire si comportamentul oamenilor care nu suporta animalele si le ataca.

Caine - Jacky (sabrian)

Atentie! Nu ma refer la scandaluri si atacuri impotriva animalelor cand: oamenii cu caini lasa dejectiile pe trotuar - este biodegradabil, face bine la plante dar TREBUIE adunat de pe trotuar si acoperit in spatii verzi. Nu ma refer la cazuri in care cainii agresivi au atacat sau deranjat in vreun fel oamenii. Nici in aceste cazuri nu trebuie atacat animalul, ci luat la raspundere omul care l-a invatat sa fie agresiv. Voi vorbi despre acei oameni care FARA NICI UN MOTIV intemeiat ataca verbal si fizic chiar, animale si oamenii a caror caini sunt educati, cuminti, curati si dejectia lor este adunata, sau agreseaza caini comunitari fara ca acestia sa atace. Am mentionat acest lucru deoarece prostia e mare in Romania si nu doresc ca oamenii sa creada ca eu sunt de acord sa se lase dejectiile in mijlocul trotuarului sau sa fie cainele agresiv si sa atace.

Ce se intampla in mintea unora care de exemplu urla din geamul blocurilor dupa oamenii cu caini, stabilesc reguli in blocuri, reguli care sunt demne de prima pagina a cartii "istoria prostiei omenesti", reguli care discrimineaza oamenii cu caini si ingradesc libera circulatie si drepturile acestora asigurate de toate tarile civilizate?

Crescuti in mediul comunist sau rural, acesti oameni nu respecta de felul lor animalele si le accepta doar ca sursa de hrana. Motivele lor ca sa atace bietul catel al vecinului pentru ca indraznea sa treaca pe trotuar cand "domnia lor" trec pe acolo, dupa parerea mea, sunt:

1. frustrari sexuale

2. frustrari sociale

3. frustrari provenite din viata de familie

4. omul nu a primit suficienta iubire si este invidios pe caini

Din cauza lumii patriarhale, specisiste, carnivore, animalul nu este aparat de lege ca si omul. De asemenea in unele cazuri nu se poate apara in fata tehnicii omului, iar omul plin de lasitate si frustrari isi varsa tot amarul pe animale. Ce poate fi mai rusinos decat atunci cand un om agreseaza o fiinta nevinovata si lipsita de aparare? Aici isi semneaza profilul. Dintre punctele sus amintite pot fi la o persoana agresiva toate adevarate sau o parte din ele. Daca un om este atacat de un alt om fie barbat fie femeie, daca atacatorul este lovit, se numeste: autoaparare. Dar cand fiinta din jurul nostru - si aici amintesc cainle sau parintele adoptiv al cainelul - fara niciun motiv intemeiat sunt agresati verbal sau fizic, toate frustrarile atacatorului sunt descarcate ... dar acest lucru se va intoarce intreit asupra omului rau, deoarece tot ce gandim, vorbim sau facem este energie si aceasta energie este pusa in miscare si proverbul "ce semeni aia vei culege" isi are rostul. Multi oameni care au agresat verbal si fizic animale, dand dovada de o rautate greu de imaginat, s-au imbolnavit de ficat sau, in multe cazuri, au murit de diverse boli.

Taranii romani ajunsi la blocuri au vazut prima data intelectuali maghiari care au avut caini. Repede au facut o asociere intre nobilimea maghiara iubitoare de caini si conflictele etnice, sovinismul antimaghiar s-a pus asupra bietului caine. Folosirea de data aceasta nu a tapului si a cainelui ispasitor este caracteristica omului frustrat - omul polueaza, distruge planeta, creaza razboaie, lasa mizerie NEbiodegradabila, urla, da muzica la maxim si trebuie sa gasim un vinovat: cainele.

Ce auzim de mici copii?

1. Cainele nu da lapte, branza ce rost are sa il tii? Intr-adevar nu da lapte, dar sa facem o asemanare: laptele, carnea duneaza sanatatii. Si raspund cu o intrebare: omul ce da? Inafara de faptul ca distruge planeta DEVORAND-O progresiv si polueaza... Fiecare fiinta isi are ROSTUL pe lumea aceasta. Cainele ne da compasiune, iubire, mila, credinta si toate acestea FARA SA ceara altceva decat o vorba buna si mancare ... si celelalte animale ne-ar da asa ceva, dar nu putem tine vaca la bloc. Cainele ne face sa ne intoarcem la Natura, sa iesim des la padure, care cu aerul ei este un medicament pentru toate fiintele lumii. Printr-un simplu latrat sau privit spre o directie ne poate salva viata anuntand un pericol. Taranii parveniti in imbecilitatea lor uita de utilitate cainelui: paza. Prin viata de familie, prin interactiune invata copii sa se dezvolte mai bine si sa se integreze social mai bine. Dezvolta endorfine, adica ideea de agrement, destindere, fapte care previn bolile cardiovasculare, hipertensiunea. LA FEL DE IMPORTANTA ca mancarea, emana energii pozitive distrugand pe cele nagative, intareste sistemul imunitar. Anunta pericole si cataclisme, ne fereste de alte impacte negative despre care nu abordez o discutie acum. Fiecare fiinta este la fel de importanta si cainele este de cincisprezece mii de ani langa om, fara ajutorul lui omul nu ar fi putut supravietui - lucru descoperit stiintific recent - si este in orice familie care il iubeste un membru de familie cu drepturi depline.

2. Un alt argument stupid lipsit de temei stiintific este faptul ca parul de caine dauneaza sanatatii, face chist hidatic. Raspund: chistul hidatic este rezultatul unui parazit care este trasmis de la cainii NEdeparazitati, fara carnet de sanatate. Parul poate fi purtator al acestui parazit, dar la un caine curat cu carnet de sanatate parul nu are nici o legatura cu vreo boala. Parul nu este comestibil dar nici nu face rau. Cainele trebuie pieptanat sau tuns si din motive de aspect asa cum curatam praful trebuie curatat si parul. Dar aici omul iar uita de ceva raspandit de el: praful. Cainele se scutura, scapa repede de praf, dar omul isi scutura rar hainele si aerul este plin de praf ce se pune pe haine.

3. Cainii put. Raspund: si omul pute si inca INFIORATOR cand nu se spala. Duhoarea transpiratiei am simtit-o la un net cafe cand cineva a stat langa mine ... si era om. Trebuia sa imi acopar nasul ca efectiv imi venea sa vomit. Nicio fiinta, fie caine, fie om nu miroase daca ESTE CURATATA.

4. Cainii din apartament sunt condamnati la inchisoare. Raspund: este un caz in care atacatorul are ceva mila fata de caine. Realitatea este urmatoarea: psihologii germani au pus aceasta problema - care caine e mai fericit cel din Romania pus in lant in curte sau cel de apartament? Cainele este animal de grup, de haita, de familie ... este o trauma psihica pentru el sa fie separat in fundul curtii in cotet. Se obisnuieste dar devine bolnav psihic si nu acesta este scopul unui caine de paza ca sa rupa pe toti care intra. RECUNOSC ca exista si caini extem de nefericiti in apartament, pentru ca sunt scosi 5 minute in fata blocului ... devin obezi, nesanatosi, nervosi. Cainii de curte sunt infometati si tinuti in lant si viata lor e un prapad. Faptul ca imi tin cainele in apartament nu da dreptul nimanui sa ma condamne.

5.Ati vazut caine care "isi rupe" stapanul? Raspund: am vazut, dar am vazut SI COPIL care isi omoara parintii pentru bani de bautura si ii ingropa in gradina. Diferenta: un caine normal ARE discernamant, un caine bolnav psihic nu are discernamant. Un om bolnav psihic NU are discernamant si acei oameni care si-au ucis parintii de cele mai multe or AVEAU discernamant - de aceea au primit inchisoare pe viata si nu au fost internati in centre speciale.

6. In caine nu poti avea incredere. Raspund: DAR IN OM? Vine cineva si te intreaba "unde e strada cutare?" si pana ii explici te doboara sau te omoara si te jefuieste. Comunismul a scos din om iubirea si a indepartat omul de la natura si animal, iar omul nu cunoaste cainele.

7. Iubitorii de animale sunt zoofili. Raspund: OGLINDA OGLINJOARA cine e cel mai zoofil din tara ca taranul de la tara? Ei bine, taranii care hartuie sexual femeile sau vaca ... sau oaia ... ei cum sunt?

M-AM SATURAT DE POPORUL ROMAN. M -AM SATURAT CA DE 20 DE ANI NU A PRINS EMANCIPAREA ACEST POPOR! De as avea posibilitatea, mi-as lua cainii si pe restul familiei si: TALPASITA! - intr o tara unde TE RESPECTA. RUSINE, RUSINE, RUSINE SA FIE TUTURORA care isi varsa frustrarile pe niste SUFLETE nevinovate!

"Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat iubesc mai mult animalele". Daca un animal la care faci o fapta buna te agreseaza se cheama: salbaticie si greseala din autoaparare pentru ca nu cunoaste bine omul. Dar in majoritatea cazurilor animalele sunt recunoscatoare cu binefacatorii lor. In cazul omului: daca faci bine unui om si iti raspunde cu rau se cheama: RAUTATE. Si din din aceasta cauza multi oameni care s-au saturat de rautatea oamenilor prefera compania animalelor mai mult decat a oamenilor. Mi se pare logic si normal acest lucru. Si eu asta fac. Si din pacate oamenii buni sunt tot mai putini.



Comentarii la acest articol


1. (19 iunie 2010, 23:54:10)
Adăugat de: Utilizatorbutzu
auch



2. (20 iunie 2010, 00:07:18)
Adăugat de: Utilizator de nivel  “Platină” shoshonika
"din aceasta cauza multi oameni care s-au saturat de rautatea oamenilor prefera compania animalelor mai mult decat a oamenilor. Mi se pare logic si normal acest lucru. Si eu asta fac. Si din pacate oamenii buni sunt tot mai putini"


Cata dreptate ai in tot ce scris...Felicitari pentru articol!Ai scris un adevar cu care ne confruntam zi de zi. Si eu prefer sa am langa mine un caine care ma priveste cu iubire decat un vecin care urla, scuipa pe geam si fumeaza pe rufele mele albe.



3. (20 iunie 2010, 00:18:03)
Adăugat de: Administrator - Membruanyta-maria
Si mie mi s-a intamplat prima data cand ma iesit cu catelusa afara a trecut o femeie care a spus "Va-ti luat caine, ha?!" dar tata i-a raspuns calm: "O fi si asta problema ta!"
Acea femeie a fost toata viata batuta de sot si nu a avut parte de niciun moment de afectiune.
Daca tot ii deranjeaza atat de tare de ce se uita si de ce fac comentarii aberante?! Atunci cand te deranjeaza ceva, pur si simplu ignori.
Din cauza comunismului oamenii din tara noastra au fost indepartati de o perioada de umanizare, unde nu conteaza doar cat de tare poti sa dai cu pumnul si cat de tare ti se aude vocea. In aceasta perioada s-au dezvoltat si animalele de companie.
La noi inca se merge pe principiul "apa, paie si bataie" si nu ma refer doar la animale...
Oamenilor trebuie sa le vina mintea la cap si cat mai repede ca altfel se duce totul de rapa!



4. raspuns (20 iunie 2010, 14:26:31)
Adăugat de: Utilizator de nivel “Bronz” econinja
merci la toti de vorbe bune.Asa e cum ziceti.Ideea de baza e sa fim cat mai intelepti si sa actionam in aa fel sa deschidem mintea si inima celor din jur.



5. (20 iunie 2010, 20:35:43)
Adăugat de: Utilizator de nivel  “Platină” lupuandreea
nota 10!!! mare dreptate ... calul moare de batranete si prostii de grija altora!... eu am nervi pe mosii de pe la bloc care nu au alte griji decat sa isi descarce frustrarile pe animalele altor vecini sau pe cele comunitare



6. TOT ACEST ARTICOL,VARIANTA CORECTATA SI ADAUGITA: (21 iulie 2010, 14:57:05)
Adăugat de: Utilizator de nivel “Bronz” econinja
Profilul psihologic al oamenilor care nu suporta cainii sau alte animale

econinja (19 iunie 2010)



Intrucat numarul atacurilor verbale sau fizice impotriva cainilor sau oamenilor
cu caini s-au inmultit in Cluj-Napoca, am hotarat sa scriu acest articol, dupa
studii de ani de zile in acest domeniu, observand modul de gandire si
comportamentul oamenilor care nu suporta animalele si le ataca.
Atentie! Nu ma refer la scandaluri si atacuri impotriva animalelor cand: oamenii

cu caini lasa dejectiile pe trotuar - este biodegradabil, face bine la plante
dar TREBUIE adunat de pe trotuar si acoperit in spatii verzi. Nu ma refer la
cazuri in care cainii agresivi au atacat sau deranjat in vreun fel oamenii. Nici

in aceste cazuri nu trebuie atacat animalul, ci luat la raspundere omul care l-a

invatat sa fie agresiv. Voi vorbi despre acei oameni care FARA NICI UN MOTIV
intemeiat ataca verbal si fizic chiar, animale si oamenii a caror caini sunt
educati, cuminti, curati si dejectia lor este adunata, sau agreseaza caini
comunitari fara ca acestia sa atace. Am mentionat acest lucru deoarece prostia e

mare in Romania si nu doresc ca oamenii sa creada ca eu sunt de acord sa se lase

dejectiile in mijlocul trotuarului sau sa fie cainele agresiv si sa atace.
Ce se intampla in mintea unora care de exemplu urla din geamul blocurilor dupa
oamenii cu caini, stabilesc reguli in blocuri, reguli care sunt demne de prima
pagina a cartii "istoria prostiei omenesti", reguli care discrimineaza oamenii
cu caini si ingradesc libera circulatie si drepturile acestora asigurate de
toate tarile civilizate?
Crescuti in mediul comunist sau rural, acesti oameni nu respecta de felul lor
animalele si le accepta doar ca sursa de hrana. Motivele lor ca sa atace bietul
catel al vecinului pentru ca indraznea sa treaca pe trotuar cand "domnia lor"
trecea pe acolo, dupa parerea mea, sunt:
1. frustrari sexuale printre care:impotenta sau frigiditate.
2. frustrari sociale.
3. frustrari provenite din viata de familie.
4. omul nu a primit suficienta iubire in copilarie sau ca adult,si este invidios

pe caini.
5.le este rusine ca au venit de la tara si cred ca daca urasc cainii"vor fi mai
domni/ne".
6.pare contradictoriu cu punctul 5 dar:unii nu supoarta cainii vazand ca insasi
intelectualii au caini ,si aceasta problema sociala este evidentiata mai ales la

cluj:Ceausescu ia adus de la tara pe tarani si ia unit un bloc
cu:intelectualii.In cluj exista un sovinism si o atitudine antimaghiara.Taranii
isi amintesc cum nobilii maghiari aveau caine ca membru de familie.Locuind
impreuna la bloc,nesuportand pe maghiari isi varsa maniae bietul caini.Acest
caz este mai rar azi .Deasemenea lucrurile sut foarte relative:sunt si maghiari
care sunt la fel de violenti cu animalele si au ura pe cainii la fel ca romanii.
Din cauza lumii patriarhale, specisiste, carnivore, animalul nu este aparat de
lege ca si omul. De asemenea in unele cazuri nu se poate apara in fata tehnicii
omului, iar omul plin de lasitate si frustrari isi varsa tot amarul pe animale.
Ce poate fi mai rusinos decat atunci cand un om agreseaza o fiinta nevinovata si

lipsita de aparare? Aici isi semneaza profilul. Dintre punctele sus amintite pot

fi la o persoana agresiva toate adevarate sau o parte din ele. Daca un om este
atacat de un alt om fie barbat fie femeie, daca atacatorul este lovit, se
numeste: autoaparare. Dar cand fiinta din jurul nostru - si aici amintesc cainle

sau parintele adoptiv al cainelul - fara niciun motiv intemeiat sunt agresati
verbal sau fizic, toate frustrarile atacatorului sunt descarcate asupra
animalului. Dar acest lucru se va intoarce intreit asupra omului rau, deoarece
tot ce gandim, vorbim sau facem este energie si aceasta energie este pusa in
miscare si proverbul "ce semeni aia vei culege" isi are rostul. Multi oameni
care au agresat verbal si fizic animale, dand dovada de o rautate greu de
imaginat, s-au imbolnavit de ficat sau, in multe cazuri, au murit de diverse
boli.
Folosirea de data aceasta nu a tapului si a cainelui ispasitor este
caracteristica omului frustrat - omul polueaza, distruge planeta, creaza
razboaie, lasa mizerie NEbiodegradabila, urla, da muzica la maxim si trebuie sa
gasim un vinovat: cainele.
Ce auzim de mici copii?
1. "Cainele nu da lapte, branza ce rost are sa il tii?" Intr-adevar nu da lapte,

dar sa facem o asemanare: laptele, carnea duneaza sanatatii. Si raspund cu o
intrebare: omul ce da? Inafara de faptul ca distruge planeta DEVORAND-O
progresiv si polueaza... Fiecare fiinta isi are ROSTUL pe lumea aceasta. Cainele

ne da compasiune, iubire, mila, credinta si toate acestea FARA SA ceara altceva
decat o vorba buna si mancare ... si celelalte animale ne-ar da asa ceva, dar nu

putem tine vaca la bloc. Cainele ne face sa ne intoarcem la Natura, sa iesim des

la padure, care cu aerul ei este un medicament pentru toate fiintele lumii.
Printr-un simplu latrat sau privit spre o directie ne poate salva viata anuntand

un pericol. Taranii parveniti in imbecilitatea lor uita de utilitate cainelui:
paza. Prin viata de familie, prin interactiune invata copii sa se dezvolte mai
bine si sa se integreze social mai bine. Dezvolta endorfine, adica ideea de
agrement, destindere, fapte care previn bolile cardiovasculare, hipertensiunea.
LA FEL DE IMPORTANTA ca mancarea, emana energii pozitive distrugand pe cele
nagative, intareste sistemul imunitar. Anunta pericole si cataclisme, ne fereste

de alte impacte negative despre care nu abordez o discutie acum. Fiecare fiinta
este la fel de importanta si cainele este de cincisprezece mii de ani langa om,
fara ajutorul lui omul nu ar fi putut supravietui - lucru descoperit stiintific
recent - si este in orice familie care il iubeste un membru de familie cu
drepturi depline.
2. Un alt argument stupid lipsit de temei stiintific este faptul ca:"parul de
caine dauneaza sanatatii, face chist hidatic." Raspund: chistul hidatic este
rezultatul unui parazit care este trasmis de la cainii NEdeparazitati, fara
carnet de sanatate. Parul poate fi purtator al acestui parazit, dar la un caine
curat cu carnet de sanatate parul nu are nici o legatura cu vreo boala. Parul nu

este comestibil dar nici nu face rau. Cainele trebuie pieptanat sau tuns si din
motive de aspect asa cum curatam praful trebuie curatat si parul. Dar aici omul
iar uita de ceva raspandit de el: praful. Cainele se scutura, scapa repede de
praf, dar omul isi scutura rar hainele si aerul este plin de praf ce se pune pe
haine.
3. "Cainii put." Raspund: si omul pute si inca INFIORATOR cand nu se spala.
Duhoarea transpiratiei am simtit-o la un net cafe cand cineva a stat langa mine
... si era om. Trebuia sa imi acopar nasul ca efectiv imi venea sa vomit. Nicio
fiinta, fie caine, fie om nu miroase daca ESTE CURATATA.
4. "Cainii din apartament sunt condamnati la inchisoare." Raspund: este un caz
in care atacatorul are ceva mila fata de caine. Realitatea este urmatoarea:
psihologii germani au pus aceasta problema - care caine e mai fericit cel din
Romania pus in lant in curte sau cel de apartament? Cainele este animal de grup,

de haita, de familie ... este o trauma psihica pentru el sa fie separat in
fundul curtii in cotet. Se obisnuieste dar devine bolnav psihic si nu acesta
este scopul unui caine de paza ca sa rupa pe toti care intra. RECUNOSC ca exista

si caini extem de nefericiti in apartament, pentru ca sunt scosi 5 minute in
fata blocului ... devin obezi, nesanatosi, nervosi. Cainii de curte sunt
infometati si tinuti in lant si viata lor e un prapad. Faptul ca imi tin cainele

in apartament nu da dreptul nimanui sa ma condamne.
5."Ati vazut caine care "isi rupe" stapanul?" Raspund: am vazut, dar am vazut SI

COPIL care isi omoara parintii pentru bani de bautura si ii ingropa in gradina.
Diferenta: un caine normal ARE discernamant, un caine bolnav psihic nu are
discernamant. Un om bolnav psihic NU are discernamant si acei oameni care si-au
ucis parintii de cele mai multe or AVEAU discernamant - de aceea au primit
inchisoare pe viata si nu au fost internati in centre speciale.
6. "In caine nu poti avea incredere." Raspund: DAR IN OM? Vine cineva si te
intreaba "unde e strada cutare?" si pana ii explici te doboara sau te omoara si
te jefuieste. Comunismul a scos din om iubirea si a indepartat omul de la natura

si animal, iar omul nu cunoaste cainele.
7. "Iubitorii de animale sunt zoofili." Raspund: OGLINDA OGLINJOARA cine e cel
mai zoofil din tara ca taranul de la tara? Ei bine, taranii care hartuie sexual
femeile sau vaca ... sau oaia ... ei cum sunt?

8.agresivitatea oamenilor cu copii fata de animale,sau "mai bine tii un copil decat un caine", raspund: este foarte raspandita la noi in tara acest fel de agresiune impotriva oamenilor cu caini. Si aici lucrurile se trag de la
frustrarile sus amintite dar si aici lucrurile sunt "impodobite "cu o fundita roz al grijii fata de copil de data asta. Frustratii/tele gasesc motiv cum ca: "copii trebuie feriti de caini", si acest motiv il invoca in timpul
agresiunilor. Deasemenea din motive religioase, teocentriste, patriarhale, motive care nasc dispretul fata de animale, apare sloganul specisist rasist: "mai bine tii un copil decat un caine". Atata timp cat: sunt suflete ,fiinte vii atat
cainele cat si copilul au drepturi egale de viata si de apartinere la o familie. Un pic de istorie: albii au terorizat, inlantuit, exploatat sau chiar au ucis populatiile de culoare din Africa pentru ca: ei nu aveau palate, vapoare, deci: tehnic erau inferiori,si pielea lor nu a fost alba. La fel ca si in cazul dispretului fata de animale: pentru ca ele arata altfel, nu fac parte din rasa umana apare discriminarea si ura fata de ele. Deci, intr-un cuvant: fiecare are DREPTUL de a convietui de a adopta ce fiinta vrea, atata timp cat fiinta adoptata- caine sau copil- este fericita. A te baga in viata altora sugerinadu-le sa tina copil in loc de animal, este obicei: stalinisto-cominust de supraveghere si teroare asupra omului si familiei acestuia si a vietii private.
Inca odata: ma refer la atacuri ale oamenilor cu copii asupra cainilor si oamenilor nevinovati nu la cazuri de agresivitate din partea cainilor asupra copiilor, dar si in acest ultim caz trebuie DISCERNAMANT: nu inseamna ca daca un
om iresponsabil invata cainele sa fie agresiv si acesta ataca, toti cainii "sunt la fel".

9.Alt atac impotriva celor cu animale: "asta e civilizatie sa umble lumea cu caini pe srtrada..?", raspund: DA. Iar acum dau un citat: "Maretia si nivelul de cultura al unui popor se poate vedea dupa felul in care trateaza animalele", citat de Mahatna Ghandi.
Alt citat: "Ma dedic in egala masura Drepturilor Animalelor ca si Drepturilor Omului. Acesta ma face un om complect", citat de Abraham Lincoln.
Continui: un popor daca iubeste animalele este evoluat sufleteste, nu numai pentru ca ca nu discrimineaza ci si pentru ca iubeste si respecta TOT ce e bun pe lumea asta si apartine Naturii. Un popor care se uita doar la ce se poate baga in burta si cum sa se suprainmulteasca si sa devoreze planeta este: un popor care distruge natura si PE EL INSASI. Pentru ca Romania sa se afle langa tarile mai dezvoltate
trebuie sa aibe un popor multilateral nu un popor de mancai devoratori care traesc degeaba. Oamenii trebuie sa si dezvolte si partea sufleteasca, rationala. Deocandata in mare parte exista doar: egoismul, lacomia, toate autodistructive. Si inca ceva: intr-o tara mai civilizata unde animalele au
drepturi si exista politia animalelor, acolo si oamenii au drepturi mai multe decat in tarile inapoiate unde nu se respecta animalele, si spun asta in context total egalitarist.
Concluzie: M-AM SATURAT DE OAMENII DIN ROMANIA. M-AM SATURAT ,CA DE 20 DE ANI NU A PRINS EMANCIPAREA ACEST POPOR! De as avea posibilitatea, mi-as lua cainii si pe restul familiei si: TALPASITA!- intr o tara unde TE RESPECTA. RUSINE,
RUSINE, RUSINE SA FIE TUTURORA care isi varsa frustrarile pe niste SUFLETE nevinovate!
Si acum profilul psihologic al iubitorilor de animale si al meu in acelasi timp: "Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat iubesc mai mult animalele". Daca un animal la care faci o fapta buna te agreseaza se cheama: salbaticie si greseala
din autoaparare pentru ca nu cunoaste bine omul. Dar in majoritatea cazurilor animalele sunt recunoscatoare cu binefacatorii lor. In cazul omului: daca faci bine unui om si iti raspunde cu rau se cheama: RAUTATE. Si din din aceasta cauza multi oameni care s-au saturat de rautatea oamenilor prefera compania animalelor mai mult decat a oamenilor. Mi se pare logic si normal acest lucru. Si eu asta fac. Si din pacate oamenii buni sunt tot mai putini.
Si BINENTELES ca nu acesta este singurul motiv pentru care iubim animalele.





7. (21 iulie 2010, 18:28:45)
Adăugat de: Administrator - MembruMelinda
Si necenzurata ...
Il adaugam eu, doar ca mai sunt o gramada de articole de adaugat si inca nu am ajuns la acesta. Dar e bine si asa ...



8. Melinda: (21 iulie 2010, 21:44:36)
Adăugat de: econinja
mai sa fie!...De unde ti ai dat seama ca eu am scris:necenzurata?Ai citit de pe un site unde am trimis linkul?Unde intradevar am scris necenzurata...
Sau ai recunoscut tu ca e cenzurata prima?...



9. (22 iulie 2010, 20:08:38)
Adăugat de: Administrator - MembruMelinda
Mi-ai trimis tu mail cu varianta necenzurata .



10. raspuns: (23 iulie 2010, 14:21:51)
Adăugat de: Utilizator de nivel “Bronz” econinja
Da,asa e.Dar nu l ai pus,asa ca am pus eu aici la comentarii.



11. (23 iulie 2010, 18:07:01)
Adăugat de: Administrator - MembruMelinda
Vroiam sa-l pun in acest weekend ... din pacate nu am avut timp pana acum .



12. UN FILMULET CE MERITA VAZUT! (28 iulie 2010, 15:32:18)
Adăugat de: Utilizator de nivel “Bronz” econinja
Iata ce am gasit,navigand pe net,e o pilda pentru toti acest filmulet:
aici



13. Cretinii romani (19 octombrie 2010, 15:39:25)
Adăugat de: Diana
Adevarul este ca uneori oamenii sunt rai fara un motiv evident. Pur si simplu, daca ar putea da un picior unui caine, de ce sa nu o faca? Daca ma poate injura ca ma plimb cu un caine, de ce sa nu ma injure? Ma injura ca atata il duce pe el mintea, ca atata a vazut la el acasa, ca taica-su batea cainele cu parul daca indraznea sa se uite mai altfel la el. Sunt din Brasov, dar si aici e la fel. Am noroc ca la noi in bloc, din 30 apartamente 5 au caine, dar am fost pusa in niste situatii incredibile. Nu stiam daca sa ma enervez sau sa rad. De la o batrana de la balcon, care ar trebui sa-mi dea lectii de intelepciune si care ma injura de mama focului ca am lasat cainele sa faca pipi pe iarba, pana la o taranca ce era sa arunce cu pietre dupa mine ca ma plimbam cu cainele prin fata ei. Tine de civilizatie sa nu te pui in mintea unora, dar adevarul e ca uneori sunt atat de infuriata pe oamenii care nu au loc de cainele meu cuminte, incat cu greu ma abtin sa nu le trag un pumn in figura. E greu sa intorci spatele cand fierbe sangele de indignare. Ultima traznaie auzita este "Voi v-ati luat caine in loc sa faceti un copil. Lasa ca daca faceti copil, scapati voi de caine" Poftim??? Pentru mine cainele e pe viata, iar legatura dintre stapan si caine e mai trainica decat ce se poate rezolva prin divort. Daca esti om, de cainele tau, de puiul tau nu te desparti o viata.



14. raspuns (20 octombrie 2010, 21:05:13)
Adăugat de: Utilizator de nivel “Bronz” econinja
@Diana:
sunt doua tipuri de oameni rai:cei care se fac mai buni cu vorba si cei care se fac mai buni cuumnul.Cum adica arunca cu pietre???Asta se cheama agresiune fizica.Si eu am avut de a face si am rezolvat cu pumnul.Cand traiau catelusele mele-odihneasca in pace-una a fost lovita absolut fara nici un motiv ..si pe urma imbecilul care le a lovit sa trezit la 'podea si nu a mai venit sa mai loveasca...
Iti recomand calduros:apucate de autoaparare,forta si supravietuieste.

Sa nu mai folosim cuvantul "stapan"ca se folosea la sclaviarinte adoptiv suna mult mai frumos
Lumea asta nu va dura mult.Exploatarea ,cruzimea fata de animale il va face pe om sa sufere si mai mult.



15. foarte bun articolul (5 februarie 2011, 08:43:25)
Adăugat de: Dana
dar cred ca ai gresit targetul. cred ca psihiul unei rame ar putea sa proceseze o astfel de informatie, pentru ca, in rest, psihologia sociala este deja oripilata.
profilul psihologic al indivizilor nu il poti face doar prin observatii comportamentale, ca sa nu mai zic de eroarea de generalizare.

dincolo de afirmatiile false, un om poate sa iubeasca sau nu animalele, e dreptul lui, dar, civilizatia ne-a invatat ca nu e normal ca zeci de mii de animale fara stapan sa stea pe strazi.
in loc sa scriem articole de spalat creiere, mai bine educam oamenii sa se implice in cautarea unor solutii pentru a aduna cainii de pe srazi.



16. raspuns (5 februarie 2011, 19:04:52)
Adăugat de: econinja
@Dana:
raspund pe rand:
-am facut greseli de scris in prima varianta,dar nu sa corectat.Trecand peste asta:
-nu generalizez,ce scriu acolo sunt observatii pe care le am facut de mic copil deoarece am stat intr un anturaj de oameni comunisti prosti.Sunt si cazuri care se abat de la cele scrise acolo:ura fata de animale poate avea si alte cauze.
-Dauna pilda cu rama si procesarea:trebuie gandit dinainte ce efectecte poate genera acest articol,dar eu m am gandit deja dar sunt lucruri care nu le pot face publice.
-nu civilizatia trebuie sa ne invete ca nu e bine ca sa stea cainii pe strazi ci:armonizarea cu natura:lupii se armonizeaza cu natura,cainii strazii ar face la fel dar omul a distrus habitatul animalelor a distrus padurile si astfel daca se suprainmultesc cainii ,se creaza dezichilibru.Omul insa nu intelege ca nu uciderea e metoda de rezolvare,fapt care nu a dat rezultate de sute de ani..ci:sterilizarea,punerea intr o rezervatie si de acolo adoptie si restul sa stea acolo pana la sfarsitul vietii.Asta este parerea mea si nu mai continui ca devenim of topic de a binelea.
-ai zisla inceput:"foarte bun articolul:apoi ca:"in loc sa scriem articole de spalat creiere"..cam contradictoriu.dAR STII CE:nu mai scriu articole de spalat creierul..scriu articole cum au scris si "dragii"nostrii concetateni care instiga la ura fata de animale si violenta ..nu dau nume sa nu fac reclama..dar spre deosebire de ei scriu despre mitocani,boieri parveniti imputiti la suflet si dezaxati care violenteaza animalele ci ar trebui acesti oameni eportati in Siberia sau ucisi.Si atunci sa vad:spal creiere sau instig si eu la violenta ca bietul om care iubeste animalele si ajuta ceva maidanezi si este violentat de niste frustrati imbecili sa:ia masuri..mai drastice impotriva nemernicilor care nu iubesc animalele.
-Ai zis ca:e dreptul fiecaruia sa iubeasca sau sa :NU iubeasca animalele..OK:ATUNCI:atunci e dreptul fiecaruia sa violeze sa talhareasca sa fie pedofil...Pentru ca f*** sau se imbogateste mai bine asa..Alegerea fiecaruia..Deoarece lipsa iubirii fata de animale:genereaza violenta fata de ele. Sau..e vreo problema..?Eu sunt vegan -da stiu este foarte enervant cuvantul acesta pt.multi-si consider animalele SUFLETE cu drepturi egale si din aceasta convingere uciderea este ucidere si nu avem dreptul sa ierarhizam VIATA!Ca religia si alte lucruri SPURCATE si fasciste fac asa nu mi se pare normal dar:exista.Si de aceea ca exista trebuie ca iubitorii de animale sa ia masuri impotriva fascistilor.







Alte articoleAlte articole
Cresterea animalelor de companie

In ultimul timp, tineri sau varstnici, au devenit din ce in ce mai pasionati de cresterea animalelor de companie. Faptul in sine tradeaza o noua stare de spirit a omului modern, care pe fondul stresului zilnic, cauta evadarea in atentia, dragostea si respectul dezvoltat fata de animale, a caror prezenta in viata noastra este ca atare, din ce in ce mai dorita si apreciata.


O informatie vitala!

Cunoasterea de catre proprietari de animale de companie, a riscului potential de imbolnavire, a evolutiei bolilor si a cailor de contaminare, va determina insusirea si respectarea masurilor ce trebuie luate pentru prevenirea acestor evenimente neplacute atat in cazul animalelor, cat si in cazul insotitorilor acestora. Pentru prevenirea si combaterea bolilor la animale trebuie luate doua categorii de masuri: specifice si generale.


Beneficii si probleme

Beneficiile si problemele pe care le aduc animalele de companie ...


Ce boli pot transmite animalele de casa

Animalele de companie sunt dragalase, iar pentru copii reprezinta o experienta din care invata multe. Acest lucru nu exclude masurile speciale pe care trebuie sa le iei, deoarece cainii si pisicile pot transmite o serie de infectii.


Vulpea - animal de companie

Lilu mi-a povestiti ca la Targu Mures, pe langa dihori, pot fi achizitionate si vulpi polare ca animale de companie. Curios din fire, am cautat mai multe articole internationale despre aceste animalute.